23 квітня 2021

All you need is love

За вікном шумить злива. З Майдану долинає музика, але Ромко не великий знавець творчості Бітлів, тож не може пізнати пісню.

— Поглянь на мене, — сміється Марічка та крутить головю, намагаючись обтруситись як кішка.

Вода з її волосся розліється навсибіч.

— Я вся мокра. Мокра, як хлющ.

Вона знімає куртку й кидає біля дверей. Під нею відразу утворюється калюжа.

— Я такий самий, — каже Роман. — Треба було перевірити прогноз погоди.

— Можна подумати, що якби ти побачив там дощ, то не поїхав би, — дівчина сідає на підлогу, відкидається назад на руки та простягає йому ноги у високих, вище колін, чоботах. — Допоможи стягнути.

— Ти права, — хлопець стягує з неї один чобіт, а коли береться за другий, помічає, що під спідницею в Марічки немає білизни. — Я, е-е-е, поїхав би. Це ж Маккартні.

Він стягує другий чобіт, думає, що ще сказати й розуміє, що дівчини вже немає в передпокої, а він так і стовбичить тут із чоботом у руках.

— Мені треба зігрітися, — кричить вона з ванної. — Постав чайник, будь ласка.

— Ага, — каже Ромко, а потім чує, що там уже шумить душ і додає голосніше: — Поставлю.

На кухні він усвідомлює, що досі тримає в руках чобіт і що сам забув розутися. Швидко повертається в передпокій і лишає там взуття.

Концерт Пола Маккартні став гарним приводом приїхати в Київ удвох і якось, е-е-е, підштовнути їхні відносини на новий рівень. І з того як Марічка швидко погодилася, і з того, що він, е-е-е, щойно побачив — вона поділяла його думку. Але що робити далі?

Чайник вимикається й Ромко дістає із шафки дві чашки. Потім дістає з рюкзака пляшку вина. Вино дешеве й закрите кришкою, а не корком. Хлопець виливає з чайника воду в раковину та наливає в нього вино. Вмикає, трохи чекає, а потім вимикає та розливає гаряче вино по чашках.

Узявши чашки Ромко підходить до ванної. Піднімає руку щоби постукати, та за мить передумує і просто відчиняє двері.

— Я зробив нам глінтвейн, — говорить він намагаючись звучати впевнено та трохи нахабно.

На нього пахкає теплом і парою. Марічка відводить у бік шторку. Струмені води падають їй на шию та розліються навкруги дрібними бризками. Дівчина проводить рукою по стегну, по животу, по грудях, а потім простягає її до хлопця.

— Я думала, ти вже не прийдеш.

Мітки:

0 Comments:

Дописати коментар

<< Home